
Junior Informatiemanager
Ben jij iemand die communicatief sterk is en graag bruggen slaat tussen gebruikers en applicaties? Dan is deze functie bij een maatschappelijk betrokken organisatie wellicht iets voor jou. Lees snel verder!
Belangrijk: We zijn op zoek naar professionals die de Nederlandse taal beheersen op ten minste C1-niveau.
Utrecht
3.000 – 4.000
Waar ga je werken?
Habion is dé maatschappelijke belegger in ouderenhuisvesting. Met zo’n 11.000 wooneenheden verspreid over circa 120 locaties in Nederland bieden zij ouderen een thuis: van zelfstandige woningen tot complexen met zorgverlening. Habion stelt woonbeleving centraal. Dat betekent veilige, comfortabele en toekomstbestendige woonvormen, met ruimte voor initiatief en innovatie.
Binnen het ICT- en Informatievoorzieningsteam werk je aan de systemen die het dagelijkse werk mogelijk maken: van bewonersmanagement en administratie tot autorisaties en serviceverzoeken. Het team zoekt momenteel versterking in de vorm van een functioneel beheerder. In deze rol ben je de schakel tussen de gebruiker en IT, maar pak je ook coördinerende taken op. Een veelzijdige functie waarin je de organisatie snel en goed leert kennen.

Wat ga je doen?
In de rol van informatiemanager, heb je focus op tactisch niveau. Je taken bestaan dan onder andere uit:
-
Analyseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen;
-
Vertalen van organisatiedoelen naar informatievoorziening en applicatielandschap;
-
Opstellen en bewaken van beleid en richtlijnen rondom informatiemanagement.
Binnen dit team start je met een periode van 6 maanden als Functioneel Beheerder. In deze fase leer je de organisatie goed kennen, ondersteun je gebruikers en zorg je als ICT-coördinator voor een optimale samenwerking met leveranciers.
Na deze periode krijg je de kans om door te groeien naar de rol van Informatie Manager. In deze functie kijk je op tactisch niveau naar de bedrijfsprocessen en vertaal je de mogelijkheden van applicaties en data naar de organisatie. Zo kun je in korte tijd doorgroeien van een operationele naar een meer tactische rol, waarin je regie voert over informatiebeheer en bijdraagt aan strategische optimalisatie van de informatievoorziening.

Wat neem je mee?
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van ICT, Business & IT of informatievoorziening;
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een functie tussen business en IT (Business analist / functioneel beheer / applicatiebeheer);
- Je hebt kennis van Microsoft 365 (Teams, Sharepoint, Outlook, etc,);
- Je hebt ervaring met gebruikersbeheer in Azure AD;
- Je bent analytisch sterk, je hebt oog voor detail, en je denkt vanuit de gebruiker;
- Je werkt klantgericht, communiceert goed en houdt overzicht ook bij meerdere lopende prioriteiten;
- Kennis van autorisatiebeheer, datakwaliteit, wijzigingsbeheer;
- Ervaring met tools voor testondersteuning en functionele specificaties is wenselijk.

Wat hebben we jou te bieden ?
In deze functie bieden wij jou:
- Een salaris tussen de €3000 en €4800 euro afhankelijk van je kennis en ervaring;
- De kans om meteen impact te kunnen maken;
- Een opleidingstraject waarin je door middel van trainingsdagen en 'learning by doing'.
- Een persoonlijk Talentmanagementplan (TMP) bestaande uit vakinhoudelijke- en soft skills trainingen;
- Het volgen van trainingen in werktijd;
- Een Joust coach en een coachingstraject op maat;
- Je wordt onderdeel van de Joust Professional community en neemt deel aan kennissessies, uitjes en events.

Wat is onze
procedure?
Bij Joust begrijpen we dat elke sollicitant uniek is en dat een standaard sollicitatieprocedure niet voor iedereen werkt. Daarom gebruiken we een flexibele benadering die zich richt op de persoon achter het cv. Hoewel elk sollicitatietraject bij Joust anders verloopt, zijn er toch een aantal stappen die vaak aan de orde komen. De eerste stap is een telefonische kennismaking. In dit gesprek leren we elkaar beter kennen en bespreken we je ambities. Als we een match zien, nodigen we je uit voor een intake op ons kantoor in Utrecht. Tijdens deze sessie gaan we nog dieper in op je achtergrond en ambities. De laatste fase bestaat uit sollicitatiegesprekken bij potentiële opdrachtgevers. Maak je overigens geen zorgen! Wij bereiden je goed voor op deze gesprekken. Als er een wederzijdse match is tussen de opdrachtgever en jou kan het traineeship van start gaan.


Direct solliciteren
Heb je nog vragen?
Bekijk ons ruime aanbod
aan vacatures
